IN TIME

KONTAKTY

Michaela Vohlídalová
Vinohrady 144
277 42 Obříství
tel: +420 777 731 841
napište nám
objednavky@esme-eshop.cz

ANKETA


JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

Jak nakupovat

U nás lze nakupovat bez registrace nebo s registrací

  • Nákup bez registrace - Vaše kontaktní údaje se nebudou v e-shopu uchovávat, takže při příštím nákupu budete muset všechny kontaktní údaje v objednávkovém formuláři vyplnit znovu
  • Nákup s registrací - umožňuje se nejprve zaregistrovat (vyplnit kontaktní údaje) a pak pokračovat ve výběru zboží. Výhodou je, že při příštím nákupu nebudete muset nic vyplňovat znovu. Navíc se Vám uchovávají všechny předešlé objednávky (k nahlédnutí jsou po kliknutí na "Přehled objednávek" v místě registrace).

Jak se zaregistrovat:

V levé části eshopu je oddíl "Přihlášení a Nová registrace ". Po kliknutí na odkaz "Nová registrace" budete moci vyplnit registrační formulář - všechny údaje označené hvězdičkou jsou povinné. Do Vaší e-mailové schránky přijde vygenerované heslo, kterým se poté přihlásíte. Při dalších nákupech již budete vyplňovat pouze "Login" a "Heslo".

Jak objednávat:

  • Po registraci se nejprve přihlašte svým loginem a heslem
  • Vyberte si zboží, o které máte zájem
  • Kliknutím na ikonku košíčku bude zboží uloženo do košíku
  • Až bude váš nákup hotov, kliknete si v horním menu na položku KOŠÍK. Zde uvidíte obsah vašeho košíku. Zkontrolujte si jeho obsah, popř. upravte, a pokud je vše v pořádku, pokračujte v objednávce
  • Vyplňte potřebné údaje, povinné údaje jsou označeny hvězdičkou
  • Zvolte si způsob dopravy a platby - v hotovosti při převzetí (dobírka),  v hotovosti - osobní odběr,  bankovním převodem (platba předem), E-platbou - platba předem (budete přepojeni přímo do Vaší banky)
  • Dokončete potvrzení a odeslání objednávky
  • Potvrzení a kopie objednávky Vám přijde na Vámi uvedený e-mail. V případě jakékoliv nesrovnalosti v došlém potvrzení o přijaté objednávce či v případě, že jste žádné potvrzení nedostali, nás prosím kontaktujte

Zboží Vám bude odesláno Českou poštou – podmínky dopravy zboží a ceny za přepravu najdete v obchodních podmínkách.

Zboží je vyexpedováno do 7 dnů od obdržení objednávky, nejpozději však do 10 dnů (viz obchodní podmínky).

Po odeslání zboží dostanete e-mail s číslem balíku, což umožňuje sledovat, kde se právě zásilka nachází, popř. kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel nezastihl.

Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady.  V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené  poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet - včetně poštovného za vrácenou zásilku.

Výše poplatku za přepravu zboží se liší podle podle zvoleného způsobu platby (bankovním převodem předem nebo platbou v hotovosti při převzetí zboží, tj. na dobírku).

Při nákupu zboží v hodnotě nad 2000,- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme.

Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH. Nejsme plátci DPH.

Děkujeme za přečtení našich informací a za váš nákup.