IN TIME

KONTAKTY

Michaela Vohlídalová
Vinohrady 144
277 42 Obříství
tel: +420 777 731 841
napište nám
objednavky@esme-eshop.cz

ANKETA


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - důležité informace

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě.

Kupní smlouva

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.esme-eshop.cz a  souhlasíte  s níže uvedenými obchodními podmínkami – s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.


Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes nákupní košík - objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem (v sekci Napište nám) nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu (nejčastější situace). I v tomto případě nás kontaktujte.

3. Objednávku lze stornovat nebo upravit do dvou hodin po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu na adresu objednavky@esme-eshop.cz .

4. Při nákupu zboží v hodnotě nad 2 500,-- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme.

5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

6. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.esme-eshop.cz jsou platné v okamžiku objednání.  Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávající oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.

POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.

Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme pouze na území České Republiky.

2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:
a) dobírkou, tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží

b) bankovním převodem tzn. platbou předem na náš účet. Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.

c) osobní odběr - pouze po telefonické domluvě, odběr zboží na edrese: Masáže Esme, Obříství 18, 277 42 Obříství

d) e-platba - přesměrování na internetové bankovnictví banky plátce. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.



UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je Vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady.  V takovémto případě Vám naúčtujeme Vámi neuhrazené  poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet - včetně poštovného vrácené zásilky.

3. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

4. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

5. Zboží je obvykle odesíláno do 7 dnů po obdržení objednávky (ve výjímečných případech nejpozději do 10 dnů). Snažíme se však o zasílání zboží obratem.

6. Upozorňujeme, že nestandartní balení, tj. více- či méněobsahová balení, skladem nemáme, takže nelze posílat obratem ani na přání.

Přeprava Českou poštou:

  • Zboží Vám bude doručeno do 2 dnů od expedice zásilky (dohodnuto smluvně s Českou poštou - Balík Do Ruky, Balík Na Poštu).
  • Sledování zásilky - v den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že vás doručovatel České pošty nezastihl. Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů, pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle výběru způsobu platby zboží

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 20 kg hmotnosti.

Přeprava dopravcem IN TIME Česká republika

1/ DORUČENÍ "IN TIME HOME DELIVERY" - zásilka bude doručena na Vámi uvedenou adresu druhý den od podání zásilky.

2/ DORUČENÍ "IN TIME POŠTOMATY" - zásilka bude doručena do Vámi zvoleného Poštomatu druhý den od podání - seznam Poštomatů najdete v níže uvedeném odkazu. Do Poštomatu je možné posílat zásilky o max. velikosti 64x41x38 cm. V případě, že by balík s Vaší objednávkou přesáhl tyto rozměry vyhrazuji si právu na změnu způsobu doručení na "IN TIME HOME DELIVERY".

SEZNAM POŠTOMATŮ

Přepravce IN TIME u mě vyzvedává zásilky v ranních hodinách kolem 9hod.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození :

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na váš účet nebo poštovní složenkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta Vám bude stržen). Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Uveřejněná loga, názvy produktů a názvy technologií jsou registrovanými ochrannými známkami a ochrannými známkami daných společností.

Bezpečnostní ujednání

1. Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

2. Všechny nabízené bylinné produkty jsou v České republice legální. V případě nesprávného použití neneseme žádnou zodpovědnost.

Upozornění:

1. Nakupovat v našem internetovém obchodě smí pouze osoby starší 18 let.

2. Nákup zboží je možný pouze přes internet.

Děkujeme vám za přečtení těchto obchodních podmínek.
Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme vám radost při nakupování v klidu domova.